עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    פרטי קהילה

    אופנה

    תעשיית האופנה והטקסטיל

    עיצוב וסטייל

    חברים בקהילה (1483)

    איילהזוהר
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    דורירון0
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    גלית א'
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שרה10
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    kobi345
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    איריס מדלן ג...
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    חני באני
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    בזקרט
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    julia10
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לימורל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    זאב כספי
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    נעלי מליסה - מותג נעלי הגומי המפורסם

    30/4/09 12:48
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-04-30 12:48:57
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    במליסה יוצאים עכשיו בקולקציית קיץ.

    ב-30 השנה האחרונות עיצבה "מליסה" כ-500 דגמים שונים, יצרה מעל 50 מיליון זוגות וייצאה מעל 20 מיליון זוגות. המותג "מליסה" הינו חלוץ בשיתופי פעולה עם מעצבי על וכבר בשנת 1983 עשה את שיתוף הפעולה הראשון עם מעצב העל ז'אן פול גוטייה. מאז נעשו אינספור שיתופי פעולה עם מגוון מעצבים מובילים. המותג "מליסה" אשר הוקם ב-1979 שייך לקונצרן הברזילאי גרנדני ונחשב כמנוע הצמיחה של הקונצרן כולו אשר בתחילת דרכו ייצר פקקי גומי לבקבוקי יין. במהלך השנים גילתה החברה את כוחה בעיצוב מוצרים מגומי ממוחזר וכך הפכה להיות מעצמה החולשת על תחום נעליים מגומי ממוחזר.

     

    נעלי "מליסה" נמכרות בחנויות הגדולות והמובילות בעולם כמו "קולט" בפאריז, "אופנינג סרמוני" בניו יורק וב"דווור סטריט מרקט" בלונדון ובכל שנה נמכרות כ-2.3 מיליון זוגות נעליים ברחבי העולם.

    בקיץ הקרוב מחלק המותג את הקולקצייה ומשיק שני קוים, הקו שחור והקו הלבן אשר פונים לקהלי יעד שונים. הקו השחור הוא הקו היוקרתי והאקסלוסיבי יותר והדגמים בו נעשים בשיתוף פעולה עם מעצבים מובילים בעולם כגון קארים ראשיד, אלכסנדר הרקוביץ, ויוויאן וסטווד ועוד. רמת המחירים שלו גבוהה יותר (250-550שח) והוא ישווק בחנויות קונספט ובוטיקים מובילים בארץ כמו סטורי ופרשס.  הקו הלבן יוצא מתוך הקו השחור, אך הוא מסחרי יותר ופונה לקהל יעד רחב עם רמת מחירים נמוכה (200-320שח).

    Attached files:
    קובץ מספר 1 (jpg)
    קובץ מספר 2 (jpg)
    קובץ מספר 3 (jpg)
    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "נעלי מליסה - מותג נעלי הגומי המפורסם"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   



    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "נעלי מליסה - מותג נעלי הגומי המפורסם"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה